Saturday, September 8, 2007

WOW! WoW! Auw!

Hahahaha..apa lar nye boring giler hari nie. Hari cam besa aku bangun kul 11 am, mandi + siap2 nak gie beli tiket bas. Aku nak gie Shah Alam esok(hari nie), nak gie Bukit Jalil nak tengok final Piala Malaysia antara Perak VS Kedah. Aku gie ngan John, Tuan Haji & Eddy tunggu saner.

Tiket bola Tuan Haji yang nak beli. Ermm..baik aku jejalan lagi pun bukan ada aktiviti aper pun.
Dapat jugak beli tiket bas, naik kul 1:15pm. Harap esaok xda masalah apa2..InsyaAllah..Amin!

Lepas balik dari beli tiket bas, lepak umah cousin aku datang. Maen2 jap ngan anak dier. Then dier ajak aku gie airport gie amik hubby. Kluar lagi aku...huhuhuh penat oit. Samapi umah kul 8:00pm..lepak layan citer Holes kang kul plak aku kene gie amik bapak aku.

Arggh! Ngantuk..esok nak gie dialysis dulu..afta baru gie Shah Alam..
(Hope to "she")

Da!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates Headline Animator

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates

Support My Kidney By Download My Business Card