Wednesday, September 12, 2007

Selamat Menyambut Ramadhan al- Mubarak


Salam, wah penat giler hari nie, gie dialysis pagi tadi. Balik rumah sampai kul 12:30tgh. Samapi je rumah makan ubat dulu then launch ler. Makan nasi goreng je. Argghhh! penat sangat ler plak hari nie. Masuk bilik buka jap PC usha Myspace ngan Multiply jap. Kat multiply aku upload lagu As I Lay Dying album baru. An Ocean Between Us tajuk album nye. August 21 dah kluar nye. Line up baru, bassist lame dah tumpu pada family jew kata mereka ler.

Wah! Hari Khamis nie start ler puasa. Yahoo!! bulan puasa ler best, makanan x ingat hahahaha. Tapi, aku harap sangat aku dapat puasa ler tahun nie. Cam tahun lepas boleh kira bape kali je aku puasa. Aku harap xda ler aku rasa cold je bila nak puasa. Eh! Aku bukan sengaja x nak puasa le..ada sbb aku kekadang tue x boleh puasa. Aku sakit ler, tapi bukan alasan kan. Aku nak try gak puasa tahun nie. Amin!


Anyway aku ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak ke semua muslimin dan muslimat seluruh dunia, semoga Ramadhan ini memberi kejayan kepada kita semua.. Amin!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates Headline Animator

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates

Support My Kidney By Download My Business Card