Tuesday, September 11, 2007

Aku Merasa Ku Kenal Dia!

Hye, hari nie(smlm) aku balik dr Shah Alam. Aku gerak dari Shah Alam pukul 11:30pg. Kawan2 aku dh gie keje dah masa aku bangun tue. Ed pesan campak kunci balik dalam rumah. Pergh! Aku balik sorang2 je. Sebab John dah gerak dah semalam. Nasib baik ler Station Bus Shah Alam dekat je ngan umah membe aku. Kalan kaki berape langkah jew dah sampai.

11:30pg bas meninggalkan Shah Alam. Aku naik Perak Roadway. Seat aku 21. Mula2 tue ada chicky duduk sebelah aku, lepas je Sunway chicky tue duduk tempat laen. Alah, cam ler aku nak ngorat, aku xda mood nak ngorat ler..x nk pun hehehehe. Aku rase chicky tue student UITM Shah Alam.

Alhamdulillah, pukul 2.30ptg aku dah sampai Ipoh. John dah tunggu dah. Aku ajak John gie GM, sbb aku nak cari kabel usb handphone aku. John drive, aku smoke some cigarrate. Sampai GM, usha2 ler handset skali and chicky sekali. Usha je, bukan luak pun..hehehehe. Tanya punya tanya, satu kedai pun xda jual kabel tue.Hampeh betul! Tapi, kami jumpa Atan Misai pulak. atan anta handset dier rosak. Aku ngan John blah, Atan tinggal sorang. Aku pun mase tue dah mgantuk dah.

Balik Batu Gajah aku yang drive. Anta John, sampai umah pukul 3:45ptg. Mak aku gelakkan aku pulak sbb Perak kalah. Aduh pedih nye. Tapi aku enjoy, sebab suasana kat Stadium laen dude! Feel semacam hehehehe.. Benda yang 1st aku buat bila sampai umah,aku makan hehehehe..Lapo ler..lepas tue layan katun di TV9.

Aku ingat nak tido, tap tengok jam pun dah dekat nak Magrib. Aku buka jap internet, usha aku nye Myspace, balas comment2, tutup aku relax jap.

Lepas Magrib aku layan TV je, tah aku pun x tahu nak wat ape. "She" ermmm..x jumpa mase kat Shah Alam. "She" keje maybe "she" penat. Takpa ler..nak wat cam ne ek..Move on je ler!

Malam kul 11:30 aku keluar jap lepak stall. Kul 12:30 aku balik dah. Still penat & sleepy.

Apa2 pun hope 2moro something nice will happen..I hope! :) Da!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates Headline Animator

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates

Support My Kidney By Download My Business Card