Tuesday, May 15, 2007

Salam Erti Aku..


Hi..this my first post. Ok, so i guest am new here. I am malaysian guys and just ordinary person.

Ermm..aku nie sakit buah pinggang, I got kidney problem. Aku buat blog nie sajer ler bowink bowink xda wat aper2.


Ermm dulu aku keje, tapi lar nie aku dah berenti. I have a reason why am quite work. Aku cepat penat. Sekarang aku duduk umah buat bisnis guna internet jew n belah malam plak aku sambung study kat Cosmopoint. Sekarang nie final years dah. Tapi lepeh nie aku ingat nak jadi lecture ajer..ok x? (Aku harap ader yang membaca..huhuhu) I hope someone read my blog.


Sekarang nie aku nak continue hidup aku, lama dah aku struggle. Punca aku sakit pun aku x tahu. Doc pun x tahu. Dah 6 tahun dah, so skrg aku kene wat heamodialysis ler. 3 days per week. 4 hours for every dialysis session. Penat!! Tapi nak wat cam ne x..aku kene continue jugak..


Ermm apa ek..malu ler..oklar sampai sini ajew..ader masa aku tulis lagi. Aku harap ader orang baca blog aku. I hope someone read my blog..it nothing i just want share my life n need support.

Aku tulis blog nie untuk beri semangat kat aku. Sejak akhir2 nie aku dah x bersemangat dah..huhuhuhu..


Mati tentu pasti, aku cuma nak berjaya slagi aku masih hidup nie..thanks for reading!
Usha myspace aku yea..da!!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates Headline Animator

Aone Tube - Broadcast Your Viral - News and Updates

Support My Kidney By Download My Business Card